Гостьова лекція «Кінець віртуального світу і повернення до реальності. Застосування цифрових методів і Інтернету для досліджень» триватиме 1,5 години і супроводжуватиметься дискусією.
Журналістика даних (data journalism) – це сучасна течія західної журналістики, яке дозволяє журналістам з допомогою простих і безкоштовних інструментів Інтернету швидко обробляти і візуалізувати великі масиви статистичної інформації Ще кілька років тому це вимагало складних IT-рішень і цікавило переважно представників розслідувальної журналістики. Сьогодні ж ці інструменти витребувані дедалі ширшим колом журналістів і редакторів.
Річард Роджерс як один з ключових експертів в галузі, вивчає:
- поведінку користувачів Інтернету;
- репутацію сайтів за аналізом гіперлінків;
- цензуру в Інтернеті з допомогою аналізу проксі;
- інформаційне включення та виключення (information inclusion and exclusion).
Окрема увага Річарда Роджерса - до способів візуалізації в журналістиці. Як візуалізувати результати аналізу в графіках, списках, хмарах чи картах?
Реєстраційна форма - http://j.mp/lecture_Nov4
Для кого? Гостьова лекція буде цікава для журналістів, редакторів і представників керівного складу
менеджменту видань, зацікавлених у впровадженні інноваційних ідея для видань і сайтів. Окрема цільова аудиторія – медіа-активісти і власники невеликих онлайн-ресурсів,
Умови. Участь в гостьовій лекції безкоштовна. Обов'язкова реєстрація, дедлайн - 01 листопада 2010. Кількість місць обмежена. MediaNext відбере 80 учасників, але залишає за собою право відмовити частині аплікантів без пояснення причин.
Результати відбору: Перші 40 відібраних учасників будуть проінформовані 28 жовтня, усі інші – 2 листопада. Лекція відбудеться 4 листопада, четвер, о 18.45 в готелі Radisson Blu, вул. Ярославів Вал 22/24
До увага учасників MediaNext! У п’ятницю, 5 листопада, учасники MediaNext запрошуються також на спеціальну лекцію Річарда Роджерса, присвячену дослідженням цензури в Інтернеті. Деталі згодом.
Детальніша інформація і реєстрація - http://lectureua.blogspot.com/
Twitter: @medianext_ua
Facebook: MediaNextUkraine
Контакти:
Віталій Мороз, керівник программ нових медіа, Інтерньюз-Україна
vitaliy.moroz (at) gmail.com, 067 243 63 66
Ольга Сушицька, координатор проектів, Інтерньюз-Україна
osushytska (at) internews.ua 067 243 63 55
Довідка: Річард Роджерс (Richard Rogers) очолює факультет нових медіа і цифрової культури в Університеті Амстердама. Він також є директором Govcom.org, фундації, яка розробляє і впроваджує інструменти вивчення суспільно-політичних явищ в Інтернеті. Роджерс також очолює Ініціативу цифрових методів (Digital Methods Initiatives), яка спеціалізується на сучасних дослідженнях Інтернету через цифрові інструменти.
Роджерс є автором книжок, зокрема «Інформаційна політика в Інтернеті» (2004), яка нагороджена як найкраща книжка 2005 року Американською Асоціацією інформаційної науки і технологій, а також «Кінець віртуального» (2009). Найближчим часом вийде його книжка «Цифрові методи»
Обожнюю заходи, що влаштовує Media Next. Ви молодці, займаєтесь дійсно корисною та вартісною справою!)
ВідповістиВидалити