четвер, 28 жовтня 2010 р.

Відібрали перших учасників (Список)

Надаємо список з 41 учасника, яких ми з задоволенням запрошуємо на гостьову лекцію Річарда Роджерса.
Ми відбирали за критеріями: ключові журналісти, редактори, учасники MediaNext і наших новомедійних проектів.

Якщо ви не знайшли себе в списку, і  вважаєте, що це помилка - надішлість мейл vitaliy.moroz (at) gmail.com

Перші відібрані учасники:


1.    Албул Антоніна
2.    Андрющенко Ігор
3.    Бабенко Анастасія
4.    Бабко Юлія
5.    Безродна Дар'я
6.    Борисов Дмитро
7.    Гай Юлія
8.    Горбачов Сергій
9.    Григораш Анна
10.Гриньовська Олена
11.Грузова Віра
12.Дідик Катерина
13.Жартовська Марія
14.Зінченко Роман
15.Кадушкіна Ксенія

понеділок, 25 жовтня 2010 р.

Реєстраційна форма на лекцію Річарда Роджерса 4 листопада

Початок лекції о 18.45, четвер, 4 листопада в готелі Radisson Blu.
Увага! Конкурсний відбір, перші результати - 28 жовтня, остаточні - 2 листопада.

АНКЕТА за лінком - j.mp/lecture_Nov4

середа, 20 жовтня 2010 р.

Анонс: У листопаді MediaNext представить гостьову лекцію Річарда Роджерса щодо журналістики даних

4 листопада MediaNext і Інтерньюз-Україна представляють гостьову лекцію Річарда Роджерса (Richard Rogers) з Університету Амстердаму, експерта з цифрових методів (digіtal methods) і журналістики даних (data journalism)


Гостьова лекція «Кінець віртуального світу і повернення до реальності. Застосування цифрових методів і Інтернету для досліджень» триватиме 1,5 години і супроводжуватиметься дискусією. 

Журналістика даних (data journalism) – це сучасна течія західної журналістики, яке дозволяє журналістам з допомогою простих і безкоштовних інструментів Інтернету швидко обробляти і візуалізувати великі масиви статистичної інформації Ще кілька років тому це вимагало складних IT-рішень і цікавило переважно представників розслідувальної журналістики. Сьогодні ж ці інструменти витребувані дедалі ширшим колом журналістів і редакторів. 

Річард Роджерс як один з ключових експертів в галузі, вивчає: 
- поведінку користувачів Інтернету; 
- репутацію сайтів за аналізом гіперлінків;
- цензуру в Інтернеті з допомогою аналізу проксі;
- інформаційне включення та виключення (information inclusion and exclusion).

Окрема увага Річарда Роджерса - до способів візуалізації в журналістиці. Як візуалізувати результати аналізу в графіках, списках, хмарах чи картах? 

Реєстраційна форма - http://j.mp/lecture_Nov4

Гостьовий спікер листопада - Річард Роджерс




Довідка: Річард Роджерс (Richard Rogers) очолює факультет нових медіа і цифрової культури в Університеті Амстердама. Він також є директором Govcom.org, фундації, яка розробляє і впроваджує інструменти вивчення суспільно-політичних явищ в Інтернеті. Роджерс також очолює Ініціативу цифрових методів (Digital Methods Initiatives), яка спеціалізується на сучасних дослідженнях Інтернету через цифрові інструменти.

Роджерс є автором книжок, зокрема «Інформаційна політика в Інтернеті» (2004), яка нагороджена як найкраща книжка 2005 року Американською Асоціацією інформаційної науки і технологій, а також «Кінець віртуального» (2009). Найближчим часом вийде його книжка «Цифрові методи»
У цьому ґаджеті сталася помилка

like